TRAINER. Formador/a

Vídeo presentació

Continguts

  • Disseny i presentació de la programació d’una acció formativa: context sociolaboral actual, disseny d’una formació, elaboració de la programació didàctica, elaboració de la programació temporalitzada i documentació tècnica corresponent.
  • Autoconeixement i empoderament del propòsit de vida.
  • Estudi i investigació de nous paradigmes en l’Educació.
  • Pràctiques.

Requisits d’accés

  • Ex-alumne de Formació en “Intervenció Educativa Humanista”
  • Ex-alumne de Training, mínim un curs lectiu.
  • Ser acceptat per direcció com alumne de Trainer.

Pla d’Avaluació continuat

S’ha de portar a terme :

  • Practicum I: Elaboració i presentació del Projecte Laboral Propi (PLP)
  • Practicum II: Definició de la personalitat del propi Projecte Laboral de Vida. 
  • Practicum III: Trencar limitacions i enfortir el propi propòsit.
  • Practicum IV: Creació de la pròpia estratègia de difusió.

Observacions:

– Els practicums es realitzen amb supervisió, amb acompanyament professional presencial, amb escolta activa i respecte del sentir de l’alumnat (ritme, àrees d’interès,…)

– Per obtenir el reconeixement final cal complir de forma satisfactòria el Pla d’Avaluació Continuat. 

Altres Observacions

 Reconeixement

– Formació avalada per Asociación Española para el Desarrollo de Técnicas Humanistas (AEDTH).

– Certificat acadèmic expedit pel centre de creixement i formació “retroba’t”

Metodologia

Mentoring personalitzat amb Sonia Talabante

Durada i horari

Inici: Al llarg del curs
Horari: A concertar

Durada: 50 sessions individuals (durada 1h-2h online)

Preu

2500 euros (pagament per quotes)

El preu inclou l’assistència a:

  • Serveis de Formació (interns i externs) conduïts per Dir Àrea d’Educació Humanista, com a participant observador/a.
  • Servei de Training, com a participant.
  • Sessions individuals amb Dir Àrea d’Educació Humanista.
  • Sessions de Constel·lacions Familiars, com a representant. 

Reserva de plaça

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Contingut relacionat

Se acabó el tiempo de hablar de brujas y alfas, y llegó el tiempo de hablar de magia

Te animo a que leas las siguientes línias contigo y/o con tu compañer@ de viaje  después de haberte colocado con una mantita en ese rincón de tu casita que tanto os gusta y con vuestra musiquita gustosa de fondo,... para poder escuchar estas palabras como escuchan los...

Diari d’ASC de savi@s quotidian@s. “L’art de la V”

Tinc una Mestra que de tant en tant diu "la Vida es Vida", ho diu remarcant molt el so fricatiu de la b baixa, crec que per a donar li la importància a la paraula que hem inventat per aquesta cosa que fem a diari, mentre respirem, ens alimentem, interaccionem els uns...

10-1=9 SER UN PROFESIONAL EXCELENTE Y NO PERFECTO

Como centro pionero en la formación en “Intervención Educativa Humanista” dirigida a profesionales del sector socioeducativo (profesores, maestros, técnicos ocupacionales, ES, TS,…) , tenemos el honor de poder escuchar la voz sincera de estos héroes cotidianos tan...

Diario de Maestra de Inglés. “¿Hablo chino?”

Teniendo en cuenta el eneagrama y los diferentes sistemas representativos (PNL), en la comunicación nos encontramos maneras individuales interactuando en un acto común.  ¿Suena complejo? Lo es. El arte de la comunicación es activar recursos para facilitarle al otr@ y...

Coneix l’aventura a través d’una Viatgera

Tens l'oportunitat de conèixer l'aventura de la Formació en "Intervenció Educativa  Humanista" a través de la mirada i de les paraules d'una de les viatger@s que ja ha aterrat de l'últim vol (2018-19)  Desitjo donar les gràcies a Meritxell Cuscó, Treballadora Social...

Diario de ASC de sabi@s cotidian@s. “Día de San Valentín”

Acompañar una dinámica para Gente Mayor. Trabajar con Gente Mayor me ha aportado regalos diariamente. Puede ser que para quien tiene poco contacto con este colectivo, al pensar en una residencia o en cualquier tipo de centro geriátrico piense que es un entorno...

Regalo al finalizar Formación (3ª promoción)

Foto cedida por Iván Rodriguez. Una de sus "oficinas" de trabajo. "26 de Octubre de 2018 ... En el escenario diez personajes engalanados con más de treinta cojines y diez kilos de nervios, en el que ni siquiera falta la puerta corredera a modo de telón.  Veinte ojos...

Valoración Final del alumnado (3ª promoción)

Mi sensación de este curso: Se inició el viaje con un grupo de alumn@s que ya sabía lo que no quería, y a medida que hemos ido viajando se han llenado de recursos la mochila, para acabar con los pies libres para ir a donde cada un@ ahora sí sabe.   Os comparto...

Vídeo Tomas Falsas “Formación en Intervención Educativa Humanista”

¿No has visto aún el Vídeo para la 4ª promoción de la Formación en Intervención Educativa Humanista? Puedes verlo junto con todos los detalles en el siguiente enlace: https://retrobat.cat/intervencio-educativa-humanista/ Y te comparto ahora alguna de las tomas falsas...

La educación es un arte y el educador@ es un artista

Los retos colectivos nos piden reforzar un modelo de educación humanista. Irina Bokova, Directora General de la UNESCO, en 2010 ya manifestó la importancia del humanismo en el siglo XXI como un eje para el entendimiento humano en un contexto de mundialización. La...

Review Formació Professional en “Trainer en Intervenció Educativa Humanista”.

L'adreça electrònica no es publicarà.

Translate »