PNL

Programa  Educatiu:

Practitioner en PNL

  • Comunicació: Introducció històrica. Pressuposicions de la PNL. Mapa i Territori. Calibració o agudesa sensorial. Llenguatge verbal i no verbal. Sintonia i rapport. Tipus de escolta i escolta activa. Sistemes representacionals. Pistes d’accés ocular. Metamodel del llenguatge. El model Virginia Satir. Assertivitat comunicativa.

  • Tècniques d’ajuda: Consideracions sobre el canvi. Recontextualització o resignificació. Metàfores. Generador de nous comportaments. Model Swish. Estratègia de motivació. Anclatjes. Afegint recursos. Reenquadre en 6 passos. Cura ràpida de fòbies. Posicions perceptives. Conflictes interns.

  • Creativitat i excel·lència personal: Adequada formulació d’objectius. Congruència. Cercle d’excel·lència multidimensional. Creativitat Disney. Nivells lògics. Missió i visió 

Master practitioner en  PNL

  •   Pròximament disponible.

 

Trainer’s Training amb PNL: Master en Tècniques de Presentació 

  •   Pròximament disponible.

Adreçat a

Persones que desitgin millorar, gestionar millor les situacions externes de canvis, conflictes,…. tant a nivell intern com extern, que gaudeixi aprenent incorporant l’aprenentatge al dia a dia per a millorar qualsevol àmbit de la vida tant a nivell personal com laboral, per suposat en professions d’ajuda, docència, comunicació, etc. 

Pla d’Avaluació

 L’avaluació és continua, donat que el mètode té un vessant molt vivencial i els conceptes es van assolint i implementant al llarg de la formació.

Requisits d’accés 

  • Al nivell de Practitioner: No cal cap formació prèvia.
  • Al nivell de Màster: Haver cursat el nivell Practitioner (avalat per AEPNL)
  • Al nivell de Trainer: Haver cursat com a mínim el nivell de Practitioner (avalat per AEPNL)

Requisits finals

  • Assistència obligatòria. L’AEPNL exigeix que la formació sigui com a mínim de 90h. Com que la nostra formació ofereix més hores disposem d’un petit marge, sempre que l’assistència sigui la mínima exigida. De no ser així no es podrà donar la titulació fins que no es recuperin les hores perdudes en una altra promoció.
  • Complir satisfactòriament el Pla d’Avaluació.

Observacions

Reconeixements

Certificació avalada per AEPNL (Asociación Española de Programación Neurolingüística)

Durada i horari

Inici: Al llarg de l’any 

Horari:

  • Modalitat Intensiva: Tots els dies (9h-14h) i (18h-20h).  Excepte un dia de descans per integrar.
  • Modalitat Cap de Setmana: Ds (10h-14h i de16h-20h) i Dg (9:30h-14h i de 16h a 20h)

Durada:

  • Modalitat Intensiva: 99h lectives
  • Modalitat Cap de Setmana: 108 h lectives

Preu

100 € matrícula i pagament de 1000 € (en total 1.100 €)

Reserva de plaça

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Contingut relacionat

Fills feliços, no perfectes

És més fàcil construir nens forts de reparar homes trencats. (Frederick Douglass)  El Narcís de el mite grec, era un individu enamorat de la seva pròpia imatge reflectida en l'aigua i va morir ofegat. Desgraciadament he llegit notícies de persones que han mort per...

10-1=9 SER UN PROFESIONAL EXCELENTE Y NO PERFECTO

Como centro pionero en la formación en “Intervención Educativa Humanista” dirigida a profesionales del sector socioeducativo (profesores, maestros, técnicos ocupacionales, ES, TS,…) , tenemos el honor de poder escuchar la voz sincera de estos héroes cotidianos tan...

Velocitat moderada

“La felicitat no és un destí al que cal arribar, sinó una manera de viatjar” (Anònim) Recordo que quan era petita i anava amb cotxe o amb l’autocar que em portava cada dia a l’escola, em distreia veient passar les coses de pressa davant els meus ulls –perquè eren les...

Germans que es barallen… i que s’estimen

Tenir germans o germanes és una experiència meravellosa. Subscriviu aquesta frase? O penseu que és una frase feta buida de contingut real? Una frase maca que finalment ens porta a la culpa o a la sensació d'haver-ho fet malament si no la compartim? Us explico la meva...

Soy maestra de inglés pero….¿hablo chino?

Teniendo en cuenta el eneagrama y los diferentes sistemas representativos (PNL), en la comunicación nos encontramos maneras individuales interactuando en un acto común.  ¿Suena complejo? Lo es. El arte de la comunicación es activar recursos para facilitarle al otr@ y...

De nens grans i d’adults petits

No riguis mai de les llàgrimes d’un nen. Tots els dolors són iguals”. Charles Van Lerberghe Darrerament en la meva activitat professional  em trobo massa sovint amb nens amb un discurs totalment adult: tant per les paraules que utilitzen, com pels arguments que...

Afortunadament, sóc vulnerable

“De nens pensàvem que quan arribéssim a ser grans ja no seriem vulnerables. Però madurar és acceptar la nostra vulnerabilitat. Viure és ser vulnerable. “(Madeleine L’Engle) Una vegada més em proposo  fer d’advocada del diable i afirmar que, contràriament al que ens...

Coneix l’aventura a través d’una Viatgera

Tens l'oportunitat de conèixer l'aventura de la Formació en "Intervenció Educativa  Humanista" a través de la mirada i de les paraules d'una de les viatger@s que ja ha aterrat de l'últim vol (2018-19)  Desitjo donar les gràcies a Meritxell Cuscó, Treballadora Social...

Jo no vull ser “normal”

“El que em molesta és que a vegades per a insultar-me em diuen negre” em va dir un nen al final d'una sessió. “Això és perquè la gent té molt mala llet” em va sortir a mi, intervenció no massa terapèutica ja ho se, perquè ni és neutral ni res de tot això, però és...

Acompañar en el último trozo de la vida

Acompañar una dinámica para Gente Mayor. Trabajar con Gente Mayor me ha aportado regalos diariamente. Puede ser que para quien tiene poco contacto con este colectivo, al pensar en una residencia o en cualquier tipo de centro geriátrico piense que es un entorno...
Translate »