TRAINER. Formador/a

Vídeo presentació

Continguts

  • Disseny i presentació de la programació d’una acció formativa: context sociolaboral actual, disseny d’una formació, elaboració de la programació didàctica, elaboració de la programació temporalitzada i documentació tècnica corresponent.
  • Autoconeixement i empoderament del propòsit de vida.
  • Estudi i investigació de nous paradigmes en l’Educació.
  • Pràctiques.

Requisits d’accés

  • Ex-alumne de Formació en “Intervenció Educativa Humanista”
  • Ex-alumne de Training, mínim un curs lectiu.
  • Ser acceptat per direcció com alumne de Trainer.

Pla d’Avaluació continuat

S’ha de portar a terme MÍNIM :

  • Practicum I: Elaboració i presentació del Projecte Laboral Propi (PLP)
  • Practicum II: Guia de sessió pràctica (mínim 1)
  • Pràcticum III: Guia d’una sessió teòrica.

Observacions:

– Els practicums es realitzen amb supervisió, amb acompanyament professional presencial, amb escolta activa i respecte del sentir de l’alumnat (ritme, àrees d’interés,…)

– Per obtenir el reconeixement final cal complir de forma satisfactòria el Pla d’Avaluació Continuat i haver assistit a un mínim de 40 hores lectives.

Reconeixements

– Formació avalada per Asociación Española para el Desarrollo de Técnicas Humanistas (AEDTH).

– Certificat acadèmic expedit pel centre de creixement i formació “retroba’t”

Durada i horari

Inici: Oct 2018 Fins: Jul 2019
Horari: Divendres (18h-22h) i hores concertades

Durada: 100 h (60h lectives)

Preu

10 quotes de 90 € (en total, 900 euros).

El preu inclou l’assistència a:

  • Serveis de Formació (interns i externs) conduïts per Dir Àrea d’Educació Humanista, com a participant observador/a.
  • Servei de Training, com a participant.
  • Sessions individuals amb Dir Àrea d’Educació Humanista.
  • Sessions de Constel·lacions Familiars, com a representant i/o per treballar assumpte personal.

Reserva de plaça

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Contingut relacionat

Soy maestra de inglés pero….¿hablo chino?

Teniendo en cuenta el eneagrama y los diferentes sistemas representativos (PNL), en la comunicación nos encontramos maneras individuales interactuando en un acto común.  ¿Suena complejo? Lo es. El arte de la comunicación es activar recursos para facilitarle al otr@ y...

Coneix l’aventura a través d’una Viatgera

Tens l'oportunitat de conèixer l'aventura de la Formació en "Intervenció Educativa  Humanista" a través de la mirada i de les paraules d'una de les viatger@s que ja ha aterrat de l'últim vol (2018-19)  Desitjo donar les gràcies a Meritxell Cuscó, Treballadora Social...

Acompañar en el último trozo de la vida

Acompañar una dinámica para Gente Mayor. Trabajar con Gente Mayor me ha aportado regalos diariamente. Puede ser que para quien tiene poco contacto con este colectivo, al pensar en una residencia o en cualquier tipo de centro geriátrico piense que es un entorno...

Regalo al finalizar Formación (3ª promoción)

Foto cedida por Iván Rodriguez. Una de sus "oficinas" de trabajo. "26 de Octubre de 2018 ... En el escenario diez personajes engalanados con más de treinta cojines y diez kilos de nervios, en el que ni siquiera falta la puerta corredera a modo de telón.  Veinte ojos...

Valoración Final del alumnado (3ª promoción)

Mi sensación de este curso: Se inició el viaje con un grupo de alumn@s que ya sabía lo que no quería, y a medida que hemos ido viajando se han llenado de recursos la mochila, para acabar con los pies libres para ir a donde cada un@ ahora sí sabe.   Os comparto los...

Vídeo Tomas Falsas “Formación en Intervención Educativa Humanista”

¿No has visto aún el Vídeo para la 4ª promoción de la Formación en Intervención Educativa Humanista? Puedes verlo junto con todos los detalles en el siguiente enlace: http://retrobat.cat/intervencio-educativa-humanista/ Y te comparto ahora alguna de las tomas falsas...

La educación es un arte y el educador@ es un artista

Los retos colectivos nos piden reforzar un modelo de educación humanista. Irina Bokova, Directora General de la UNESCO, en 2010 ya manifestó la importancia del humanismo en el siglo XXI como un eje para el entendimiento humano en un contexto de mundialización. La...

Un breve cuento sobre el miedo

El siguiente cuento de Bert Hellinger facilita entender qué es realmente el miedo y cómo consigue tomar poder en nuestra vida.  "Una pareja llevaba muchos años casada. Sin embargo, no vivían juntos porque el hombre afirmaba que el trabajo adecuado para él sólo lo...

ENTORNO VUCA Y NECESIDADES EDUCATIVAS NUEVAS.

Nuestra manera de comunicarnos ha cambiado  y con ella también nuestra manera de funcionar como colectivo Nuestra realidad actual ha variado considerablemente: tenemos muchísima más información en un mismo momento, la sensación del tiempo se ha acelerado, las demandas...
Cómo consensuar objetivos entre profesional-educando y tener una aventura exitosa en Retroba't

Cómo consensuar objetivos educativos y tener éxito

La Importancia sobre marcar objetivos creo que es compartido por tod@s, aunque algunos se sienten más cómodos con otras palabras. Me parece perfecto que cada uno elija la palabra que le facilite conectar con la idea. Y sí me parece importante, compartir el sentido sobre la palabra “objetivo”.

Review Formació Professional en “Trainer en Intervenció Educativa Humanista”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

Translate »