TRAINER. Formador de formadors

Vídeo presentació

Continguts

  • Disseny i presentació de la programació d’una acció formativa: context sociolaboral actual, disseny d’una formació, elaboració de la programació didàctica, elaboració de la programació temporalitzada i documentació tècnica corresponent.
  • Autoconeixement i empoderament del propòsit de vida.
  • Estudi i investigació de nous paradigmes en l’Educació.
  • Pràctiques.

Requisits d’accés

  • Ex-alumne de Formació en “Intervenció Educativa Humanista”
  • Ex-alumne de Training, mínim un curs lectiu.
  • Ser acceptat per direcció com alumne de Trainer.

Pla d’Avaluació continuat

S’ha de portar a terme MÍNIM :

  • Practicum I: Elaboració i presentació del Projecte Laboral Propi (PLP)
  • Practicum II: Guia de sessió pràctica (mínim 1)
  • Pràcticum III: Guia d’una sessió teòrica.

Observacions:

– Els practicums es realitzen amb supervisió, amb acompanyament professional presencial, amb escolta activa i respecte del sentir de l’alumnat (ritme, àrees d’interés,…)

– Per obtenir el reconeixement final cal complir de forma satisfactòria el Pla d’Avaluació Continuat i haver assistit a un mínim de 40 hores lectives.

Reconeixements

– Formació avalada per Asociación Española para el Desarrollo de Técnicas Humanistas (AEDTH).

– Certificat acadèmic expedit pel centre de creixement i formació “retroba’t”

Durada i horari

Inici: Oct 2018 Fins: Jul 2019
Horari: Divendres (18h-22h) i hores concertades

Durada: 100 h (60h lectives)

Preu

10 quotes de 90 € (en total, 900 euros).

El preu inclou l’assistència a:

  • Serveis de Formació (interns i externs) conduïts per Dir Àrea d’Educació Humanista, com a participant observador/a.
  • Servei de Training, com a participant.
  • Sessions individuals amb Dir Àrea d’Educació Humanista.
  • Sessions de Constel·lacions Familiars, com a representant i/o per treballar assumpte personal.

Reserva de plaça

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

Contingut relacionat

Un breve cuento sobre el miedo

El siguiente cuento de Bert Hellinger facilita entender qué es realmente el miedo y cómo consigue tomar poder en nuestra vida.  "Una pareja llevaba muchos años casada. Sin embargo, no vivían juntos porque el hombre afirmaba que el trabajo adecuado para él sólo lo...

ENTORNO VUCA Y NECESIDADES EDUCATIVAS NUEVAS.

Nuestra manera de comunicarnos ha cambiado  y con ella también nuestra manera de funcionar como colectivo Nuestra realidad actual ha variado considerablemente: tenemos muchísima más información en un mismo momento, la sensación del tiempo se ha acelerado, las demandas...
Cómo consensuar objetivos entre profesional-educando y tener una aventura exitosa en Retroba't

Cómo consensuar objetivos y tener éxito

La Importancia sobre marcar objetivos creo que es compartido por tod@s, aunque algunos se sienten más cómodos con otras palabras. Me parece perfecto que cada uno elija la palabra que le facilite conectar con la idea. Y sí me parece importante, compartir el sentido sobre la palabra “objetivo”.

Coaching Educativo

En esta entrada post quiero acercarte parte de la frescura qué puede aportarte el Coaching Educativo. Pero primero vamos a asegurarnos que compartimos la manera de entender el Coaching. El Coaching es una técnica que anima a conocer los valores, a enriquecer tus...
Entrevista a Sonia Talabante sobre Educación Humanista. Retroba't

Entrevista: Educación Humanista

¿Cuál es la idea principal que deseas transmitir? Los retos colectivos de este siglo XXI nos piden reivindicar la educación humanista. Es necesario. Empezar afirmando que es una necesidad, ¿es osado, no? Contundente y también claro. Será osado y hasta inadecuado para...

Valora Formació Professional en “Trainer en Intervenció Educativa Humanista”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *